2005-04-25

hakke rodnar

Tillbaks från Bohuslän (där jag faktiskt lyckades byta de två återstående vinterdäcken med hjälp av morbrors ovärderliga tips) hinner jag inte mycket mer än slå på datorn förrän öronen blir sådär generat röda.

Jag läser nämligen hos Henrik Sundström att hakke snackar har begåvats med en obeskrivlig ynnest. Jag har vunnit ett pris! Min blogg har blivit utsedd till den andra vinnaren någonsin av the Pandora Soapbox Award. Bäva måtte Johan Norberg och alla andra som fått röster i den mindre betydelsefulla tävlingen hos Internetworld.

För motiveringen står en av mina favortitbloggare nämligen Thebe, skapare av de alltid läs- och tänkvärda Trilogerna. Stort tack alltså till Henrik och Thebe! Tillsammans har ni kallat min blogg och mig själv saker som ytterst få andra har kunnat eller vågat.

Nu är frågan bara var jag ska placera statyn.
Här blir nog bra: